Το άρθρο αυτό είναι ενημερωτικό, αλλά οι ενέργειες που προτείνονται απευθύνονται μόνο στους συνεργάτες της Godigi.
Αγαπητοί συνεργάτες,
Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της Google, από τον Ιανουάριο του 2026 το Gmail παύει να υποστηρίζει την λήψη μηνυμάτων μέσω POP3.
Όσοι/ες από εσάς λαμβάνετε το εταιρικό σας email (π.χ. info@το-domain.σας) μέσα από το Gmail μέσω POP3, από τον Ιανουάριο 2026 η δυνατότητα αυτή δεν θα είναι διαθέσιμη.
Μόνο ο POP3; Με την αποστολή (smtp) τί γίνεται;
Τίποτα!
Η ανακοίνωση της Google μιλά μόνο για κατάργηση του POP “Check mail from other accounts” και του Gmailify από τον Ιανουάριο 2026.
Δεν αναφέρει διακοπή του “Send mail as” (αποστολή από άλλες διευθύνσεις/λογαριασμούς).
...Και τί κάνουμε;
Τίποτα δεν είναι δύσκολο όταν το κάνεις έγκαιρα και σωστά.
Αυτός είναι και ο λόγος που το επικοινωνούμε πολύ νωρίς ώστε να προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες.
Αυτό που προτείνουμε ώστε να μην υπάρχει κανένα θέμα αν μέχρι τώρα παίρνατε τα email σας μέσω pop3 στο gmail σας, είναι να αλλάξει ο τρόπος σύνδεσης.
Θεωρητικά, ένα forwarding θα είναι αρκετό: Δεν θα συνδέεται το gmail σας στο εταιρικό email και να τραβάει ό,τι υπάρχει στο inbox. Αντίθετα, ό,τι email δέχεται το εταιρικό σας inbox, ο mail server θα το προωθεί αυτόματα στο gmail σας.
Θεωρητικά δεν θα αλλάξει τίποτα για εσάς, αλλά -όπως και για κάθε αλλαγή που συμβαίνει, μένει να το δούμε στην πράξη.
Πώς το κάνουμε αυτό;
Η υλοποίηση περιλαμβάνει 3 βήματα:
- Μας ειδοποιείτε με email ότι παίρνετε το εταιρικό σας email μέσω Gmail, αναφέροντας οπωσδήποτε το εταιρικό σας email και το gmail σας.
Αυτό για να μπορέσουμε να φτιάξουμε τον κατάλληλο forwarder. - Θα λάβετε από εμάς απάντηση ότι έχουμε επιληφθεί του θέματος και ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες από μέρους μας
- Θα αποσυνδέσετε το εταιρικό σας email από το gmail σας με 4 κλικ (θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες παρακάτω)
Μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε άλλες μεθόδους πρόσβασης στο εταιρικό σας email, όπως
- εφαρμογές mail client (MS Outlook, μ-Client, thunderbird κλπ)
- Webmail πρόσβαση (https://το-domain.σας/webmail και σύνδεση με τα στοιχεία σας)
Οι οδηγίες που δίνονται είναι για να μην αλλάξει ο τρόπος που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσατε κι έχετε συνηθίσει
...Πώς σταματάω την σύνδεση;
Ξεκαθαρίζουμε ότι αν δεν προβείτε στην αποσύνδεση του εταιρικού σας email η μόνη “επίπτωση” θα είναι να λαμβάνετε το ίδιο email 2 φορές: μία από τον forwarder και μία από την σύνδεση. Τϊποτα άλλο.
Για να σταματήσετε την σύνδεση και τον συγχρονισμό:
- Ανοίγετε το gmail σας και πατάτε το γρανάζι που θα βρείτε επάνω και δεξιά
- Πατάτε το Δείτε όλες τις ρυθμίσεις
- Από το παράθυρο που σας ανοίγει επιλέγετε το 4ο tab – Λογαριασμοί και εισαγωγή
- Βρίσκετε την ενότητα Έλεγχος αλληλογραφίας από άλλους λογαριασμούς όπου θα δείτε το εταιρικό σας email και μέσα σε παρένθεση POP3.
Πατάτε το διαγραφή στα δεξιά: Θα σας ζητηθεί επιβεβαίωση για την διαγραφή.
και τελειώσατε …
Παράρτημα
"...Εγώ χρησιμοποιούσα ετικέτες! Τώρα;..."
Αν σας βόλευε η ετικέτα που είχαν τα εταιρικά σας emails στο inbox, μπορείτε να συνεχίσετε να τις χρησιμοποιείτε, φτιάχνοντας ένα απλό φίλτρο στο gmail σας:
- Ξεκινάτε πατώντας το εικονίδιο που βλέπετε δεξιά από την αναζήτηση
- στο πεδίο ΠΡΟΣ γράφετε το εταιρικό σας email
- και μετά πατάτε το Δημιουργία φίλτρου
- επιλέγετε “Εφαρμογή ετικέτας” (1)
- Στο dropdown με την επιλογή ετικέτας (2) επιλέγετε την ετικέτα με το εταιρικό σας email.
Αν δεν υπάρχει (αυτό σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούσατε μέχρι τώρα ετικέτα γι’αυτό), μπορείτε να την δημιουργήσετε πατώντας Νέα Ετικέτα.
- Πατήστε Δημιουργία φίλτρου (3) και έχετε τελειώσει!
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση είμαστε στην διάθεσή σας!